شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
1

حوزه/ معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران گفت: در حال حاضر ۲۲ مرکز مهر خانواده در سطح این استان در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این نکته که در فصل بهار امسال حدود ۳ هزارو ۵۰۰ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، ابراز داشت: از این میزان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ فقره مورد بررسی قرار گرفته و آن چه حائز اهمیت است این که چیزی در حدود یک پنجم پرونده‌های طلاق در مازندران منجر به صلح و سازش شده است.

وی همچنین با اشاره به این که در حال حاضر ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان در حال فعالیت می باشند، افزود: ۱۴۶ فقره پرونده به این مراکز درسه ماه اول سال جاری وارد شده و تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سه ماهه نخست امسال رقمی بالغ بر ۷۷۰ مورد بوده است.

معاون اداره کل دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده در استان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط لازم را برقرار نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha